Farina de garrofa

 

Procediment:

  • Rentem bé les garrofes.
  • Les escorrem i les posem a assecar (si és possible, al sol) sobre un drap.
  • Quan estan seques, les posem al forn a 150º durant una hora (jo ho he fet amb la funció ventilador, però si no, amb resistència a dalt i a baix) i les deixem refredar.
  • Les hi traiem la punta dura, les partim amb les mans i les molem amb la Thermomix durant 3 minuts a màxima velocitat.
  • Tamisem 2 vegades la farina resultant
  • La guardem en pots protegits de la llum i la humitat (jo no ho vaig fer prou bé, i al cap d’un any em va sortir un cuc i vaig haver de llençar el que quedava)
Anuncis

Deixa un comentari

